Posted by: halinaharon | March 28, 2009

klinik pergigian halina, bangsar

hari ini saya ada lebih masa dan boleh blog sedikit sementara temujanji saya yang seterusnya. nampaknya keadaan ekonomi sekarang menunjukkan kesan terhadap bottomline pelanggan saya. ramai yang mengadu dan mengeluh perihal kelembapan perniagaan mereka dan kesuraman hari yang mendatang.
harapnya keadaan ini akan berlalu dengan segera supaya dapat kembali kembali ke situasi normal .
pada masa ini, kita perlu sedar tentang kedudukan kewangan kita. kita sepatutnya tidak berbelanja dengan mewah, jika itu akan mengakibatkan kekeringan stok kewangan kita.
seperti kata remaja zaman sekarang, sendiri mau ingat dan lu fikirlah sendiri….
pada masa ekonomi suram ni, kita pertingkatkan latihan untuk setaf dan gunakan masa yang ada untuk pelajari topik yang baru, jadi masa tidak di siakan.
kesihatan perlu dijaga, pencegahan penyakit sentiasa lebih baik dari merawat, jangan ambil jalan pintas yang tidak perlu seperti liposuction, umpamanya.
opp…terpaksa stop sebab patient saya dah sampai.


Responses

  1. Dr tak letak no telefon klinik ker? Senang nak hubungi kalau nak buat appointment.

    • klinik pergigian halina, tel 0320921002 / 1762. maaf, saya baru belajar untuk ber’blog’ ni. sorry sebab lambat reply.

  2. klinik dr halina di area mana yerk?

  3. salam dr. saya ada pertanyaan mengenai gigi anak saya. anak saya baru berusia 4 tahun 5 bulan tetapi semua gigi atas nya telah rosak dan tinggal tunggul aje dan gusi nya selalu bengkak dan bernanah hingga menyebabkan pipinya pun bengkak dan sakit. doktor merawat dia dengan antibiotik. dan apabila surut bengkak tersebut saya diminta membawa anak saya semula ke klinik untuk proses mencabut gigi. sebelum ini, saya diberitahu bahawa adalah berisiko jika mencabut gigi bagi kanak2 berusia bawah 7 tahun kerana gusinya masih belum kukuh. adakah benar begitu? tidak ada cara lain kah selain dari pada mencabut gigi? jika dicabut adakah selamat bagi gusi anak saya?

    • Salam. Maafkan saya kerana saya tidak maintain laman wordpress saya sekian lama. Jika puan ada sebarang soalan mengenai masalah gigi dan gusi, sila lah telefon kami di klinik pergigian halina di bangsar, tel 0320921002 / 1762.


Leave a Reply

Categories

