Posted by: halinaharon | July 7, 2010

maafkan saya kerana kurang ber blog

saya amat kurang ber blog, bukan kerana apa. ada yang kata blog ni kurang selamat lah… too much exposure lah….

tapi saya akan blog juga seberapa yang saya mampu.

kepada yang mengikuti blog saya ini, terima kasih dan maaf sangat kerana tidak menjawab komen anda. sebab apa tau ? sebab tak pandai. rupanya jawapan yang saya reply hingga hari ini tertulis ‘pending’ ! bagi saya ,ini adalah kelakar. bagi anda mungkin saya ini primitif blog.

tak mengapa, i ‘ll be better next time. insyaAllah…..

till then, if i am able to access my blog again…… (sebab tiap kali nak tengok my blog, tiap kali tu lah kena ask for new password). see what i mean, really a newbie in blog world.

ok, take care ya..

eh lupa pulak. kalau ada pertanyaan tentang gigi dan gusi, sila lah lawat saya di www.dentalmatters.com

saya akan terus menjawab soalan anda. terima kasih.


Leave a Reply

Categories

